Sunday, December 12, 2010

Welcome...Ahlan Wa Sahlan.....

Assalamualaikum...

diz will be the first post utk blog masak2 n makan2 nie..huhuhu....i'm trying hard utk merealisasikan harapan dan impian kawan2 yang nak share resepi terbaru dan juga resepi lama2....saya mengharapkan dengan adanya blog ini saya dapat berkongsi dengan semua pengalaman serta cara-cara memasak menu-menu yang saya tahu....salah silap blh tlg ajar kan ye...hehehe...

actually saya dah berkecimpung dalam Food & Beverage Line ni dah bertahun..termasuklah hospitality.....baking...pastry and whatsoever laa....i love to eat wht i cook :) seriuosly...n i love to cook for my loved ones..ngeee :D pendek kata sapa yg tinggal dengan aku dr kurus kering melidi akan jadik mcm bantal empuk yg blh dipeluk hahaha...dah ada pengalaman yg terjadik betul2 ok....eksperimen memg menjadik...so pd sesiapa yg rasa diri tu terlalu kurus blhlah dialu-alukan duduk ngn saya 3 bulan confirm kamu akan jadik chubby mcm saya hehehehe....

so,starting for today.....saya akan cube utk berkongsi dengan kalian semua resepi-resepi yang pernah saya masak ataupun yang pernah saya pelajari....tidak terkecuali saya juga mengalu-alukan pada kalian yang ingin berkongsi resepi di blog saya dengam menghantar email kpd saya di mama_syiera@yahoo.com.my....

sekian ini dari saya :)

Happy cooking!!!!!

6 comments:

  1. waaaaaahhh.
    best..best..best.. jgn lupa ajak sis etoi untuk folow this blog k..

    ReplyDelete
  2. wokeh kak..no problem...meh pakat2 ajak ramai2 k...hehehe..pasnie aku nk ko share resipi ns lemak ko k..siap ngn gmbr skali taw :P

    ReplyDelete
  3. FOLOW GAK....WEH..MEH AKU PON NK SHARE MASAKAN AKU GAK.. WAWAWA~~~

    ReplyDelete